Spiżarnia notuje 35 proc. wzrost sprzedaży

Autor: dlahandlu.pl 17 lutego 2010 11:28

Nie słabnie popyt na produkty tradycyjne. Jak dowiedział się portal dlahandlu.pl, firma Spiżarnia z Warszawy w ubiegłym roku zanotowała wzrost sprzedaży o około 35 proc. Najlepiej sprzedającą się kategorią produktów są konfitury i syropy.

- Wzrost sprzedaży dotyczy praktycznie wszystkich towarów. Klienci, którzy raz trafią na nasz produkt, często sięgają po następne. Mimo iż kierujemy naszą ofertę do bardziej zamożnej grupy konsumentów, pozyskujemy ich coraz więcej. Będziemy oczywiście poszerzać ofertę, nie ukrywam jednak, że skupiamy się na stosunkowo niewielkiej grupie produktów - mówi w rozmowie z nami Beata Martynowska, właścicielka firmy.

Spiżarnia prowadzi sklep internetowy spiżarnia.net.pl oraz dystrybuuje produkty pod własną marką. Oferowane przez sklep artykuły wytwarzane są przez niewielkie rodzinne firmy w oparciu o tradycyjne receptury. W asortymencie znaleźć można konfitury, miody, syropy, nalewki i likiery, miody pitne itp.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8209

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane