PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Spiżarnia notuje 35 proc. wzrost sprzedaży

Autor: dlahandlu.pl 17 lutego 2010 11:28

Nie słabnie popyt na produkty tradycyjne. Jak dowiedział się portal dlahandlu.pl, firma Spiżarnia z Warszawy w ubiegłym roku zanotowała wzrost sprzedaży o około 35 proc. Najlepiej sprzedającą się kategorią produktów są konfitury i syropy.

REKLAMA

- Wzrost sprzedaży dotyczy praktycznie wszystkich towarów. Klienci, którzy raz trafią na nasz produkt, często sięgają po następne. Mimo iż kierujemy naszą ofertę do bardziej zamożnej grupy konsumentów, pozyskujemy ich coraz więcej. Będziemy oczywiście poszerzać ofertę, nie ukrywam jednak, że skupiamy się na stosunkowo niewielkiej grupie produktów - mówi w rozmowie z nami Beata Martynowska, właścicielka firmy.

Spiżarnia prowadzi sklep internetowy spiżarnia.net.pl oraz dystrybuuje produkty pod własną marką. Oferowane przez sklep artykuły wytwarzane są przez niewielkie rodzinne firmy w oparciu o tradycyjne receptury. W asortymencie znaleźć można konfitury, miody, syropy, nalewki i likiery, miody pitne itp.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 16002

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA