PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Spiżarnia: produkty delikatesowe opierają się kryzysowi

Autor: Radosław Wałkuski, dla handlu.pl 22 kwietnia 2009 13:22

Zgodnie z badaniami GfK Polonia w obecnej sytuacji gospodarczej bogatsze gospodarstwa domowe nie rezygnują z zakupu droższych marek. Potwierdza to właścicielka sklepu z tradycyjnymi produktami spiżarnia.net.pl.

 - Choć oferowane przez nas produkty nie należą do najtańszych, to dla naszej grupy docelowej nie stanowią one znaczących wydatków w domowym budżecie. Nawet jeśli sytuacja finansowa naszych klientów będzie się pogarszać, to najprawdopodobniej nie będą odmawiać sobie drobnych przyjemności - przewiduje Beata Martynowska. - Z resztą nasze produkty nie są aż tak bardzo drogie - dodaje.

Spiżarnia oprócz sklepu internetowego prowadzi również sprzedaż tradycyjną w Centrum Handlowo-Rozrywkowym Promenada. Oferowane przez sklep artykuły wytwarzane są przez niewielkie rodzinne firmy w oparciu o tradycyjne receptury. W asortymencie znaleźć można konfitury, miody, syropy, nalewki i likiery, miody pitne itp. Firma prowadzi również sprzedaż produktów pod marką własną Spiżarnia.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11415

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 533212

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane