Spiżarnia wychodzi z galerii handlowej, stawia na sprzedaż on-line i dystrybucję w sieciach

Autor: Marta Ogonek, dlahandlu.pl 19 lutego 2010 12:17

Firma Spiżarnia z Warszawy zrezygnowała z prowadzenia punktu w stołecznym centrum handlowym Promenada. - Koncentrujemy się na sprzedaży produktów przez sklep internetowy oraz dzięki ich dystrybucji w sieciach delikatesowych, takich jak Bomi czy Piotr i Paweł - mówi Beata Martynowska, właścicielka firmy.

Wybór delikatesów na dystrybutorów produktów marki nie jest przypadkowy. - Naszą ofertę kierujemy właśnie do ich klientów - nieco bardziej zamożnych, zwracających uwagę na jakość wybieranych produktów - dodaje Beata Martynowska.

Spiżarnia prowadzi sklep internetowy spiżarnia.net.pl oraz dystrybuuje produkty pod własną marką. Oferowane przez sklep artykuły wytwarzane są
przez niewielkie rodzinne firmy w oparciu o tradycyjne receptury. W asortymencie znaleźć można konfitury, miody, syropy, nalewki i likiery,
miody pitne itp.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10993

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane