Spółdzielnia chce zwiększyć udział świeżych produktów

Autor: Radosław Wałkuski, dla handlu.pl 6 marca 2009 11:26

- Na razie nie odczuwamy symptomów spowolnienia gospodarczego. Liczymy się jednak z tym, że sytuacja może się pogarszać - mówi Eugeniusz Mazur, prezes Społem PSS w Białej Podlaskiej.

Według prezesa szansą dla spółdzielni, nie tylko w okresie kryzysu, jest zwiększanie asortymentu świeżych towarów - mięs, wędlin, owoców, ciast. - W ciągu ostatnich ośmiu lat zwiększyliśmy udział tych produktów w naszym asortymencie z ok. 40 do 65 proc. Handlowanie takim towarem nie jest łatwe, niemniej jest to interes na którym można zarobić - mówi prezes.

Bielska Spółdzielnia Spożywców, która jest w tej chwili właścicielem sieci 12 sklepów w dalszej perspektywie myśli o powiększaniu ich liczby. Niepewna sytuacja gospodarcza sprawia, że plany te będą jednak musiały poczekać. - Nie wiadomo na jakim poziomie utrzyma się sprzedaż. Na pewno problemem będą zwiększające się ceny towarów wynikające z osłabienia złotówki w stosunku do innych walut - przewiduje Mazur. - Niewykluczone, że będziemy musieli zdecydowanie ograniczać koszty, również poprzez zmniejszanie zatrudnienia. W obecnej sytuacji warto dysponować dodatkowymi środkami. W związku z tym wszelkie ewentualne inwestycje zostawiamy na później - mówi Eugeniusz Mazur.
Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,43

  • Śr

    3,80

  • Min

    2,79

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7928

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.