Społem konkursem zachęca do aktywnej promocji produktów własnych

Autor: dlahandlu.pl 10 września 2009 11:11

Krajowa Rada Spółdzielcza i magazyn "Tęcza Polska" ogłosiły konkurs na najlepiej zorganizowaną prezentację spółdzielczych produktów, wytwarzanych przez spółdzielnie Społem.

Konkurs jest adresowany do wszystkich podmiotów posiadających własne placówki handlowe i w sposób szczególny podkreślających w nich walory spółdzielczego asortymentu Społem.

Mogą to być stoiska w placówkach handlowych akcentujące spółdzielczy charakter, tablice informujące i zachęcające klientów do kupowania spółdzielczych produktów, a także hasła reklamowe związane ze spółdzielczą promocją.

Spółdzielnie Społem oprócz prowadzenia placówek handlowych zajmują się także działalnością produkcyjną: garmażeryjną, ciastkarsko-piekarską i mięsno-wędliniarską. 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,90

  • Śr

    3,46

  • Min

    2,70

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 3934

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 699518

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane