Społem wyróżnia swoje produkty na sklepowej półce

Autor: dlahandlu.pl 20 listopada 2009 11:32

Społem w Warszawie promuje w swoich sklepach produkty, wytworzone przez spółdzielnie Społem. Przyjęto zasadę oznaczania ich specjalną winietką lub informacją. Wraz z partnerami handlowymi organizowane są degustacje bądź prezentacje produktów: nabiałowych, pieczywa i napoi.

Oprócz winietek z logo spółdzielczości polskiej umieszczanych na listwach cenowych, zostały wykonane specjalne wobblery, tzw. "kiwacze".

W pierwszym etapie spółdzielcze produkty zostały oznaczone wobblerami, a następnie w sklepach umieszczone zostaną plakaty wspierające projekt, na których wyszczególnione zostaną firmy biorące udział w promocji. Jednym z partnerów akcji jest m.in. Społem w Kielcach. W ten sposób sektor detaliczny Społem wspiera swój dział produkcyjny.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11012

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane