Spór o marże za doładowania elektroniczne

Autor: Puls Biznesu 21 sierpnia 2009 09:47

Nowe umowy na dystrybucję doładowań elektronicznych sieci Centertel i Polkomtel muszą wynegocjować m.in.: Ruch Polski Tytoń, Grupa Lew, Bill Bird, Leccerland, Pay up Polska, Kolporter, Mennica i Blue Media. - To 70 tys. punktów sprzedaży i 70 proc. sieci sprzedaży - mówi Maciej Topolski z Kolportera - podaje Puls Biznesu.


Dotychczasowe umowy zakładały, że dystrybutorzy kupują doładowania z 7-9-procentowym upustem. Z tej marży około 60 proc. mają zabierać detaliści (np. kioskarze). Reszta zostaje w kieszeni sieci dystrybucyjnych. Nowe propozycje mają obniżyć marżę o 2-3 pkt. proc.
- Nie ma możliwości zmniejszenia marży zatrzymywanej przez kioskarzy. To oznacza, że dystrybutorzy zostają pozbawieni jakiegokolwiek zarobku - mówi Maciej Topolski.

Rynek elektronicznych doładowań prepaid szacuje się na 1,2-1,5 mld zł.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9324

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane