Sprzedawanie produktów z etykietą 'ekologiczne' pomaga zwiększyć sprzedaż

Autor: Gazeta Prawna 10 września 2009 10:47

Chcąc zwiększyć sprzedaż w trakcie kryzysu, producenci promują swoje produkty jako proekologiczne. Jednak czasami jest to tylko puste hasło, które tylko ładnie brzmi - czytamy w Gazecie Prawnej.

Konsumenci powinni więc uważnie przyglądać się produktom reklamowanym jako ekologiczne.

- Mamy w Polsce odpowiednie oznaczenia i certyfikaty dla ekologicznych produktów - mówi Natalia Ćwik.
Niestety świadomość polskich konsumentów wciąż jest zbyt mała, by nie ulegali pseudoekologicznej manipulacji.

 Ekologia niejednokrotnie idzie w parze z oszczędnościami. Wymiana zwykłych żarówek na energooszczędne świetlówki może kilkakrotnie obniżyć koszty oświetlenia, stanowiącego średnio około 20 proc. kosztów energii elektrycznej zużywanej w przeciętnym gospodarstwie domowym.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11075

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane