Sprzedawca powinien umieć doradzić wybór wina

Autor: dlahandlu.pl 17 marca 2010 09:44

Lżejsze alkohole wypierają z polskich stołów wódkę. Picie wina staje się coraz popularniejsze. Kupujący coraz częściej sięgają po butelki pochodzące zza oceanu.

- Zainteresowanie winami innymi niż z Europy zaczęło się kilka lat temu od win kalifornijskich. Teraz zeszły one na dalszy plan. Obecnie obserwuję
największe zainteresowanie klientów winami z Republiki Południowej Afryki. Popularne są też argentyńskie i chilijskie trunki - informuje właściciel
sklepu z alkoholami z Pruszkowa.

Sprzedaż win wymaga od handlującego przygotowania. Klient często zdaje się na sugestie sprzedawcy. - Często zdarza się, że klienci pytają o smak wina. Dlatego staram się poznać sprzedawane przez mnie alkohole. To dodatkowe koszty, które jednak procentują podczas rozmowy z klientami - przekonuje sprzedawca.

Według właściciela bardzo ważną rolę przy zakupie wina odgrywają również cena i opakowanie. - Europejskie wina stawiają na tradycję. Etykiety kapią od złota, są nieco przeładowane. A tymczasem butelki zza oceanu są kolorowe, proste, zachęcają do kupna. Poza tym bardzo dobre wino z Chile można kupić w cenie zaledwie średniego z Francji. To ma bardzo duże znaczenie dla klientów - twierdzi sprzedawca.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    3,01

  • Min

    1,89

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8180

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.