Sprzedawca wpływa na odbiór sklepu przez klientów

Autor: Marcin Szczepański, dlahandlu.pl 6 października 2009 09:08

Sprzedawca wpływa na odbiór sklepu przez klientów

Pozytywnie nastawienie, pewna postawa sprzedawcy niezwykle mocno wpływają na jakość relacji z klientami. - Sprzedawca wizualizuje dla klienta firmę, produkt itd. i jest to dla niego ważne źródło informacji. Im większy jest stopień ryzyka zakupu lub im mniej jest dostępnych informacji, tym większe znaczenie klient przypisuje wszystkim źródłom dostępnym mu w tym momencie. Pozytywnie nastawiony sprzedawca daje klientowi poczucie bezpieczeństwa i pewności - uważa Małgorzata Wirecka - Zemsta, doradca w firmie Kolporter a z wykształcenia psycholog.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,40

  • Śr

    4,87

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9685

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 772811

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane