REKLAMA
REKLAMA

Sprzedawcy nie szanują klientów

Autor: Vision Secret Client 1 kwietnia 2009 11:09

Sprzedawcy w stołecznych sklepach są niemili, niekompetentni, a przez to najgorsi w kraju. Takie wnioski płyną z raportu jakości obsługi opracowanego przez firmę Vision SecretClient. Mazowsze z Warszawą zajęło w nim 12. miejsce na 16 województw.

REKLAMA

Raport opracowano na podstawie wyników badania przeprowadzonego w całej Polsce. Wzięło w nim udział 12 tysięcy konsumentów. Od 1 lipca do 31 grudnia 2008 r. oceniali oni obsługę w sklepach, w których robili zakupy, lub w instytucjach, w których załatwiali swoje sprawy. Zwracali uwagę m.in. na wiedzę i kompetencje personelu, zachowanie i wygląd, ofertę, ceny i asortyment, czas obsługi i estetykę miejsca. Swoje opinie umieszczali na stronie www.jakoscobslugi.pl. Dodatkowo oceniali obsługę punktami w skali od -5 do 5.

Pod lupą znalazło się 20 branż, przeszło 200 kategorii działalności. Na pierwszym miejscu wśród najbardziej przyjaznych firm w Polsce znalazły się apteki sieci Blisko Ciebie z oceną 4,67.

Warszawiacy ogólnie słabo oceniają obsługę w stołecznych sklepach i instytucjach. Ze względu na ogrom krytyki konsumentów Mazowsze z Warszawą zajęło pod względem jakości obsługi 12. miejsce w Polsce (najlepsze było Podlasie, a najgorszy Dolny Śląsk).

Najgorzej wypadły:

 Tesco: -3,8
 Makro Cash and Carry: -3,3

 Dominium Pizza: -1,67

Carrefour: -1,11

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12425

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA