Sprzedawczyni krzykiem przepędziła złodzieja
Mężczyzna uzbrojony w przedmiot przypominający pistolet wtargnął wieczorem do jednego z krakowskich sklepów. Wszedł za ladę i przystawił sprzedawczyni broń do brzucha. Odważna sklepowa zachowała zimną krew i zdołała wyrwać się napastnikowi. Ten, przestraszony jej krzykiem, uciekł ze sklepu - podał TVN24.pl.
Według właściciela sklepiku, napadu dokonał mężczyzna w wieku około 35 lat. Świadkowie twierdzą, iż zanim przystąpił do działania, czaił się przed budynkiem przez około trzy godziny. Jak mówi sama kasjerka, tuż przed 21., kiedy sklep był zamykany, człowiek ten wszedł do sklepu i kupił piwo. Po chwili bandyta wrócił i natychmiast napadł na sprzedawczynię - przystawił jej do brzucha przedmiot przypominający pistolet i złapał ją za włosy. Kazał oddać sobie pieniądze, ale dzielnej ekspedientce udało się jednak wyrwać przestępcy, który dodatkowo spłoszony jej krzykiem uciekł ze sklepu. Sprzedawczyni przyznała potem swojemu szefowi, że działała instynktownie, na antenie TVN24 dodała także, iż miała przeczucie, że pistolet nie był prawdziwy.
Na razie nie odnaleziono sprawcy.

WYBRANE DLA CIEBIE
- 15:37 McDonald's z usługą dowozu we Wrocławiu
- 15:03 Sieć Putka: Konsumenci traktują kanapki jako produkt typowo śniadaniowy
- 14:57 Założyciel Stokrotki inwestuje w FinTech
- 14:54 Carrefour podpisał kontrakty farmerskie z dostawcami warzyw i owoców
- 14:53 Płyty gazowe IKEA mogą emitować czad. Koncern rusza z akcją naprawczą
- 14:44 57 proc. osób kupuje produkty po otrzymaniu promocyjnego maila
- 14:43 PMR: Najpopularniejsi dostawcy dla małych sklepów to Eurocash, MPT, Specjał i...
- 14:09 LPP chce wypłacić 40 zł dywidendy na akcję
-
Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
-
Starbucks: Przyjdź po kawę ze swoim kubkiem
-
Biedronka idzie za ciosem i kontynuuje hitową promocję
-
Solidarność Tesco: Zarząd przedstawił propozycję podwyżek, nie zgadzamy się...
-
Lidl odpowiada Biedronce "tanią sobotą"
-
Na niehandlowych niedzielach mogą skorzystać takie sieci jak: Biedronka,...
- 1 Dyrektor HR Tesco: Pracownicy są entuzjastycznie nastawieni do zmian
- 2 Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
- 3 Media Expert wchodzi do Rybnika
- 4 Piotr i Paweł optymalizuje sieć. Zamyka 4 placówki
- 5 Analitycy spodziewają się dwucyfrowych wzrostów sprzedaży LPP i CCC
- 6 LPP miała w I kw. 1,58 mld zł przychodów i 115 mln zł straty operacyjnej