Sprzedaż Jeronimo Martins wzrosła do 3,4 mld euro

Autor: Rzeczpospolita 28 lipca 2009 09:22

Notowania portugalskiej grupy handlowej zwyżkowały wczoraj nawet o niemal 2 proc. po ogłoszeniu dobrego raportu za I półrocze. Sprzedaż Jeronimo Martins wzrosła w porównaniu z ub. rokiem o 6,6 proc., do 3,4 mld euro, wynik netto bez czynników jednorazowych o 23,3 proc., do 76 mln euro - podaje Rzeczpospolita.

Rzeczpospolita infromuje, że za dobre wyniki, lepsze od prognoz analityków, odpowiada choćby sfinalizowanie przejęcia ponad 280 sklepów Plus w Polsce i Portugalii. Grupa działa w Portugalii, gdzie prowadzi sieci różnego typu sklepów, oraz w Polsce, gdzie jest właścicielem największej firmy handlowej - dyskontowej sieci Biedronka. Jej sprzedaż liczona w euro wzrosła w I połowie roku jedynie o 3,9 proc., do 1,7 mld euro. Jednak dynamika w przypadku wyników liczonych w złotych wyniosła 33,4 proc., a wynik sklepów, które działają już od co najmniej roku, jest lepszy o 7,9 proc.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

IX EUROPEJSKI KONGRES GOSPODARCZY

10-12 maja 2017 • Katowice • Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11686

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane