Sprzedaż on-line: Klienci sklepów internetowych nie zawsze korzystają z udogodnień

Autor: Radosław Wałkuski, dla handlu.pl 29 kwietnia 2009 10:05

Sklepy internetowe starają się przyciągać klientów między innymi poprzez wprowadzanie rozwiązań informatycznych usprawniających dokonywanie zakupów. Jednym z nich jest możliwość robienia kolejnych zakupów w oparciu o produkty, które już się wcześniej kupowało. Klienci jednak nie zawsze z niego korzystają.

Specjalna „przechowalnia" pozwala klientom na to, aby zamawiając po raz kolejny zakupy nie musieli od nowa wybierać produktów jeśli chcą kupić dokładnie to samo co poprzednim razem.

Funkcja jest także przydatna w sytuacji, gdy klient chce częściowo zmodyfikować zestaw kupowanych produktów. Przy założeniu pewnej powtarzalności zakupów takie udogodnienie wydaje się bardzo pożyteczne. Klienci jednak nie zawsze chętnie z niego korzystają.

- Mieliśmy taką usługę w naszym serwisie, ale ostatecznie z niej zrezygnowaliśmy. Decyzję podjęliśmy na podstawie bezpośrednich ankiet przeprowadzanych z klientami podczas dostawy zakupów - informuje Mirosław Małecki właściciel internetowego sklepu spożywczego Rybka (zakupy-spozywcze.pl).

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8209

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane