Sprzedaż papierosów aktywizuje popyt na gumy do żucia

Autor: dlahandlu.pl 10 marca 2010 10:27

Przy kasie sklepu spożywczego na warszawskim Grochowie najlepiej sprzedającym się produktem, obok papierosów, są gumy do żucia. - Bardzo często kupują je właśnie palacze. Najbardziej popularne są te o intensywnie miętowym smaku. Rzadziej sprzedają się gumy owocowe. Klienci od jakieś czasu preferują gumy w drażetkach niż w listkach. Kolejną zaobserwowaną przez nas tendencją jest zwiększona sprzedaż gum w większych opakowaniach (25 i więcej drażetek) - mówi pracownica sklepu.

Gumy do żucia sprzedają się lepiej niż dropsy czy cukierki miętowe (typu Mentos, Halls, Tic Tac), które również są eksponowane przy kasach. - Przeliczając na ilość drażetek, gumy są od części tych produktów tańsze, a od części droższe. Cena nie jest więc kryterium decydującym o wyborze tego towaru. Myślę, że decydują przyzwyczajenia konsumentów. Gumy do żucia są dłużej obecne na polskim rynku. Ponadto gumy są produktem dłużej ,,konsumowanym", co dla części klientów może mieć znaczenie - podsumowuje kasjerka ze sklepu na Grochowie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11381

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane