Starsze osoby są wrażliwe na promocje cenowe

Autor: dlahandlu.pl 16 marca 2010 09:40

Klientów sklepu można podzielić na przykład według wieku. Dobrze mieć ofertę dla najstarszych i dbać o nich. - Tacy klienci są dosyć oszczędni. Ludzie starsi długo się zastanawiają, zanim kupią coś spoza swojej "listy zakupów". Wpływ na ich zakupy mają ceny. Im niższe tym lepiej. Jednak jeśli się przyzwyczają, to są lojalni i codziennie lub nawet kilka razy dziennie przychodzą do sklepu - twierdzi sprzedawczyni ze sklepu ogólnospożywczego w Warszawie.

Starsze osoby oczekują porady personelu. Kupują niewielkie ilość towarów, więc interesują ich mniejsze opakowania. - Starsi ludzie są przyzwyczajeni do tradycyjnych produktów i znanych marek. Ostrożnie próbują nowości, jednak w ostatnim czasie pojawia się grupa starszych osób, które jak same przyznają, pod wpływem reklam kupują produkty, mogące mieć wpływ na zdrowie. Takim hitem są jogurty i margaryny mające zmniejszać zawartość cholesterolu - twierdzi sprzedawczyni.

Starsi klienci bardzo lubią wszelkie promocje. - Zauważyłam, że gdy producenci oferują promocje typu "dwie w cenie trzech", bardzo duże grono zainteresowanych osób to osoby starsze. Często kupują rzeczy wydawałoby się nie do końca im niezbędne np. kilka dwulitrowych butelek coca-coli - zauważa sprzedawczyni.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10950

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane