PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Stoisko mięsne stylizowane na zagrodę przekonuje do jakości wędlin

Autor: Marcin Złoch, dlahandlu.pl 20 listopada 2009 09:06

Stoisko mięsne stylizowane na zagrodę przekonuje do jakości wędlin

W pruszkowskim sklepie sieci Społem stoisko mięsne zyskało zadaszenie z surowych desek. Daszek ma przypominać wiejską, tradycyjną zagrodę. - To pomysł realizowany we wszystkich sklepach PSS Społem działających w okolicy. Funkcjonuje już w Milanówku i Grodzisku Mazowieckim. Wiejska zagroda ma zachęcać klientów i przekonywać ich do jakości sprzedawanych mięs i wędlin. W powszechnej opinii wyroby tradycyjne lepiej się sprzedają i są wyższej jakości - informuje sprzedawczyni.

Wraz z wystrojem stoiska zmieniły się zasady ekspozycji wędlin. Wędliny wędzone i kiełbasy są układane w piramidy, ozdabiane warkoczami czosnku i papryką. Najtańsze wyroby zostały zebrane razem w bocznej chłodziarce. Wszystko to ma służyć nadaniu wyjątkowego charakteru ekspozycji. Dodatkowo na półkach pojawiły się w wędliny z dziczyzny marki Hunter Wild, należącej do grupy kapitałowej PKM Duda.
- Od niedawna sprzedajemy kiełbasę Leśną z Dzika, kabanosy Łowieckie, kilka rodzajów kiełbas oraz pasztety z dziczyzny. Na razie klienci raczej się im przyglądają, jednak zdarzają się pierwsi odważni, kupujący małe kawałki, na próbę - twierdzi sprzedawczyni.

Zdaniem ekspertów wyróźnienie ekspozycyjne towarów nie tylko zwraca na nie uwagę, ale przez nadanie jej wiejskiego charakteru w naturalny sposób informuje o zaletach towarów i pozwala na dyktowanie wyźszej ceny. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11370

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane