Stoisko z pieczywem też może być atrakcyjne

Autor: Marcin Szczepanski, dlahandlu.pl 15 września 2009 08:55

Stoisko z pieczywem też może być atrakcyjne

Stoisko z pieczywem jest jednym z kluczowych w każdym sklepie, szczególnie niewielkich placówkach osiedlowych, gdzie najczęściej zaopatrujemy się właśnie w pieczywo. Standardem w ekspozycji tego asortymentu stały się już regały dedykowane.

- Do lamusa odchodzą czasy kiedy eksponowano pieczywo w drucianych koszach, takie rozwiązanie można jeszcze spotkać w niewielkich sklepach. Są to głównie osiedlowe placówki o powierzchni 20-30 mkw., gdzie pieczywo jest sprzedawane tylko w godzinach rannych a potem kosze są usuwane na zaplecze - twierdzą eksperci z firmy Norco, zajmującej się kompleksowym wyposażaniem sklepów.
Ich zdaniem w większości sklepów ogólnospożywczych aranżacja stoiska piekarniczego jest zdeterminowana przez koszty. Najpopularniejszym rozwiązaniem są w tej chwili regały otwarte o długości dwóch metrów. Na nich zainstalowane są wiklinowe kosze z pokrywą z pleksy, co jest podyktowane wymogami sanitarnymi. Spotykamy je w małych, prywatnych sklepach a niejednokrotnie także w wielu sklepach sieciowych.
Według nich ciekawszy wystrój można osiągnąć dzięki kilku meblom wykonanym na zamówienie. W ofercie producentów mebli jest również dostępnych wiele estetycznych rozwiązań dedykowanych stoiskom piekarniczym, które bazują na zestawach modułowych. - Takie rozwiązanie pozwala niemal dowolnie ukształtować ten element sklepu w zależności od ilości miejsca czy kształtu sklepu (dostępne są choćby regały narożne czy gondole) - radzą eksperci z Norco.

Rodzaj konstrukcji regałów oczywiście znajduje odzwierciedlenie w ich cenie. Regał z wysuwanymi pojemnikami jest droższy a dokładna jego cena jest uzależniona od konfiguracji. Ponadto możliwe są aranżacje na podstawie indywidualnego projektu.
Oprócz samych mebli dla odbioru ekspozycji przez klienta bardzo ważne jest także odpowiednie oświetlenie. - Odpowiednio dobrane światło zwiększa sprzedaż i obroty sklepu. Uwidacznia bowiem jakość pieczywa, zachęca klientów do robienia zakupów i tworzy atmosferę przyciągającą wzrok. Złe oświetlenie odstrasza nieodpowiednią barwą produktów - twierdzą eksperci z Norco. Coraz popularniejszym rozwiązaniem są diody LED. W odróżnieniu od tradycyjnych żarówek są mniej energochłonne, o wiele bardziej żywotne i produkują o wiele mniej ciepła. Ponadto dają możliwość dobrania odpowiedniej barwy światła do towaru.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,95

  • Śr

    3,35

  • Min

    2,22

» Produkty » Sklepy » Regiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11011

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane