PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Stoisko z pieczywem też może być atrakcyjne

Autor: Marcin Szczepanski, dlahandlu.pl 15 września 2009 08:55

Stoisko z pieczywem też może być atrakcyjne

Stoisko z pieczywem jest jednym z kluczowych w każdym sklepie, szczególnie niewielkich placówkach osiedlowych, gdzie najczęściej zaopatrujemy się właśnie w pieczywo. Standardem w ekspozycji tego asortymentu stały się już regały dedykowane.

- Do lamusa odchodzą czasy kiedy eksponowano pieczywo w drucianych koszach, takie rozwiązanie można jeszcze spotkać w niewielkich sklepach. Są to głównie osiedlowe placówki o powierzchni 20-30 mkw., gdzie pieczywo jest sprzedawane tylko w godzinach rannych a potem kosze są usuwane na zaplecze - twierdzą eksperci z firmy Norco, zajmującej się kompleksowym wyposażaniem sklepów.
Ich zdaniem w większości sklepów ogólnospożywczych aranżacja stoiska piekarniczego jest zdeterminowana przez koszty. Najpopularniejszym rozwiązaniem są w tej chwili regały otwarte o długości dwóch metrów. Na nich zainstalowane są wiklinowe kosze z pokrywą z pleksy, co jest podyktowane wymogami sanitarnymi. Spotykamy je w małych, prywatnych sklepach a niejednokrotnie także w wielu sklepach sieciowych.
Według nich ciekawszy wystrój można osiągnąć dzięki kilku meblom wykonanym na zamówienie. W ofercie producentów mebli jest również dostępnych wiele estetycznych rozwiązań dedykowanych stoiskom piekarniczym, które bazują na zestawach modułowych. - Takie rozwiązanie pozwala niemal dowolnie ukształtować ten element sklepu w zależności od ilości miejsca czy kształtu sklepu (dostępne są choćby regały narożne czy gondole) - radzą eksperci z Norco.

Rodzaj konstrukcji regałów oczywiście znajduje odzwierciedlenie w ich cenie. Regał z wysuwanymi pojemnikami jest droższy a dokładna jego cena jest uzależniona od konfiguracji. Ponadto możliwe są aranżacje na podstawie indywidualnego projektu.
Oprócz samych mebli dla odbioru ekspozycji przez klienta bardzo ważne jest także odpowiednie oświetlenie. - Odpowiednio dobrane światło zwiększa sprzedaż i obroty sklepu. Uwidacznia bowiem jakość pieczywa, zachęca klientów do robienia zakupów i tworzy atmosferę przyciągającą wzrok. Złe oświetlenie odstrasza nieodpowiednią barwą produktów - twierdzą eksperci z Norco. Coraz popularniejszym rozwiązaniem są diody LED. W odróżnieniu od tradycyjnych żarówek są mniej energochłonne, o wiele bardziej żywotne i produkują o wiele mniej ciepła. Ponadto dają możliwość dobrania odpowiedniej barwy światła do towaru.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,05

  • Śr

    5,12

  • Min

    4,79

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6393

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 569600

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.