PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Stokrotka chce zaktywizować sprzedaż za pomocą świątecznych talonów

Autor: dlahandlu.pl 15 marca 2010 09:25

Ogólnopolska sieć supermarketów Stokrotka wprowadziła do oferty talony zakupowe. Usługa jest związana ze zbliżającymi się świętami wielkanocnymi. Talony są dostępne w nominałach: 10 zł, 20 zł, 25 zł, 50 zł oraz 100 zł, a termin ich realizacji jest dowolny. Obowiązują na pełny asortyment artykułów spożywczo-przemysłowych.

Zdaniem przedstawicieli sieci talony to z jednej strony narzędzie motywowania pracowników, z drugiej - dobry pomysł na nagrody lub premie świąteczne.

Stokrotka to sieć supermarketów, zlokalizowanych na osiedlach mieszkaniowych i w dużych centrach handlowych w całej Polsce. Sieć powstała w 1994 roku w Lublinie i wchodzi w skład Grupy Handlowej Emperia. Według badań przeprowadzonych przez Millward Brown SMG&KRC w sklepach Stokrotka zakupy robi około 3 proc. Polaków. Około 20 proc. z nich jest w sklepie codziennie, a około 15 proc. 4-5 razy w tygodniu.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11493

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane