Stokrotka promocjami buduje lojalność klientów

Autor: dlahandlu.pl 23 listopada 2009 15:52

Ogólnopolska sieć supermarketów Stokrotka wprowadziła nowe rodzaje promocji dla klientów. 2 za 1, 3 za 2, 4 za 3 - tak w Stokrotkach oznaczone zostały produkty, przy zakupie których naliczany jest rabat.

- Tę promocję przygotowaliśmy specjalnie pod kątem klientów, którzy lubią „polować na okazje" podczas codziennych zakupów. Teraz, kupując wybrane produkty, mogą za nie zapłacić nawet połowę taniej, tak jest w przypadku promocji 2 za 1 - mówi Beata Sykuła, kierownik marketingu Stokrotki.

- Takimi działaniami chcemy zachęcić klientów do odwiedzania naszych supermarketów w całym kraju, budować ich lojalność - mówi Marek Wesołowski, wiceprezes Stokrotka Sp. z o.o.

Obecnie pod szyldem Stokrotka działa ponad 160 supermarketów. Od stycznia sieć powiększyła się o 30 placówek. Spółka planuje kolejne otwarcia i poszukuje nowych lokalizacji dla swoich sklepów.

Palcówki sieci Stokrotka zlokalizowane są na osiedlach, w mini-centrach i galeriach handlowych. Mają powierzchnię od 400 do 1500 mkw. i oferują od 6 do 12 tys. pozycji asortymentowych. 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11586

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane