PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Sugestie klientów mogą stać się impulsem do rozszerzenia oferty

Autor: dlahandlu.pl 10 listopada 2009 09:09

Pytanie klienta niepowiązane z profilem sklepu może stać się początkiem powiększania asortymetu w placówce handlowej. Takie sugestie właściciel sklepu potraktował, jako informacje, czego w jego sklepie brakuje i powiększa asortyment przy okazji każdej wizyty w hurtowni.

REKLAMA

- Jedna z klientek zapytała mnie przed pierwszym listopada czy nie wiem, gdzie kupić środek do czyszczenia nagrobków. A traf chciał, że tego samego dnia, podczas wizyty w Makro, dostrzegłem specjalnie przygotowaną ekspozycję tego typu kosmetyków. Umówiliśmy się, że przywiozę dla niej butelkę. A że nie można kupić jednej, kupiłem zgrzewkę. I wszystko sprzedałem. Dlatego pomyślałem, że powinienem rozszerzyć ofertę sklepu. Nie wiem, dlaczego nie stało się to dotychczas, po prostu o tym nie pomyślałem, koncentrując się na towarach spożywczych. Przywiozłem pasty do zębów, środki do mycia podłóg. W każdej dostawie zaopatrzenia staram się dowieźć coś nowego. Pytam klientów, co chcieliby kupić - informuje właściciel sklepu w Pruszkowie.

Często też sami klienci mówią, że czegoś nie mogą znależć, albo potrzebują danego towaru. Właśnie takie sugestie to okazja, by skompletować asortyment w pełni odpowiadający potrzebom okolicznych mieszkańców.  


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6884

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA