Świąteczny wystrój nie może zdominować produktów

Autor: Marcin Złoch, dlahandlu.pl 23 listopada 2009 07:57

Świąteczny wystrój nie może zdominować produktów

Przed świętami handlowcy powinni pamiętać, że należy wykorzystać pozytywne emocje kupujących i świątecznie ozdobić swoje sklepy. Muszą też jednak uważać, by nie przesadzić z dekoracją, bo uzyskają odwrotny od zamierzonego efekt.

- Najważniejsze żeby świąteczny wystrój nie zdominował produktów, bo to one są najważniejsze w sklepie. Oczywiście delikatna muzyka sprzyja zakupom, jednak dobrej jakości towary lepiej przyciągną kupujących do sklepu niż wielka, świecąca choinka przed sklepem - przekonuje Piotr Haman z firmy Merchandiser.

Według eksperta zawsze należy zaakcentować w sklepowej ekspozycji święta, gdyż to przyciąga klientów i pozostawia u nich dobre wrażenia. - Warto oznaczyć strefę świąteczną w sklepie. Można to zrobić wyróżniając produkty świąteczne specjalnymi metkami cenowymi. Należy szczególnie dbać o jakość towarów, zaakcentować produkty, które mają ciągnąć sprzedaż i wygospodarować na nie więcej miejsca na półkach - informuje  Piotr Haman.

Za produkty świąteczne w okresie Bożego Narodzenia można uznać bardzo wiele towarów. Bo przecież świąteczne są bakalie, ale i mąka i cukier niezbędne do wypieków. Towarem świątecznym pod koniec grudnia stają się wędliny. - Uogólniając wszystko to co może się dobrze sprzedać w tym okresie warto ciekawie wyeksponować - podsumowuje Piotr Haman.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11086

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane