PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Świeże, krojone produkty mogą być wyróżnikiem sklepu

Autor: Marcin Złoch, dlahandlu.pl 21 grudnia 2009 09:16

Świeże, krojone produkty mogą być wyróżnikiem sklepu

Klienci sklepu spożywczego w podwarszawskich Kaniach zdają się na gust właściciela sklepu, który wybiera i promuje ofertę dnia: świeże krojone wędliny i sery. W tym sklepie krojone, paczkowane sery i wędliny znajdują się z boku, w rogu lady chłodniczej.

- Dobry jakościowo ser, krojony na plastry, gdy jest świeży w porównaniu z serami krojonymi w plasterki i paczkowanymi jest o wiele smaczniejszy. Moi klienci praktycznie nie kupują serów z paczek - twierdzi właściciel sklepu.

Sery w sklepie nie są bardzo drogie, ani bardzo wyszukane. Do promocji trafiają produkty ze średniej półki cenowej np. krajowa gouda czy edamski. Podobne zjawisko ma miejsce w przypadku wędlin.

- Ktoś musi być wielkim amatorem paczkowanych wędlin żeby kupić taką polędwicę sopocką, podczas gdy zaraz po wejściu do sklepu dostrzega napis o promocyjnej ofercie wędlin świeżych - zauważa właściciel.

Właściciel zdaje sobie sprawę, że na paczkowanych wędlinach i serach, które klienci mogliby wziąć z półki sami, mógłby mieć większy zysk. Jednak jego strategia zakłada, że klienci będą sobie nawzajem polecali sklep z dobrym towarem i w ten sposób jego zyski będą się zwiększać.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11536

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane