REKLAMA
REKLAMA

Sympatia klienta do pracowników pozwala sklepowi zarobić

Autor: dlahandlu.pl 30 listopada 2009 12:19

Joanna Gryka, czytelniczka kobiecego pisma wygrała konkurs redakcyjny, w którym w trzy minuty miała zrobić zakupy spożywcze o wartości ponad trzech tysięcy złotych. Zakupy zrealizowała w radomskim markecie sieci Billa.

REKLAMA

Wśród zalet sklepu Billa, laureatka konkursu na pierwszym miejscu wymiana pracowników marketu, którzy są życzliwi i cierpliwi. Laureatka konkursu komplementuje też rozkład towarów na półkach. - Wiem jakiego rodzaju produktów mogę spodziewać się na regale obok, trochę dalej, a jakiego za rogiem - kończy pani Joanna Gryka.

W koszyku wartym ponad 3 tys. zł znalazły się mięso i wędliny, do tego słodycze, kawy i herbaty. 

 

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12720

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA