System monitoringu pozwala uniknąć wypłacania fikcyjnych nadgodzin

Autor: Marcin Złoch, dlahandlu.pl 5 lutego 2010 09:10

Wielu właścicieli boi się przekształcenia placówki w sklep samoobsługowy. Odstrasza ich obawa o kradzieże. Według specjalistów od monitoringu i zabezpieczeń antykradzieżowych korzyści płynące z samoobsługi z pewnością zrekompensują ewentualne straty. Należy jednak dokonać inwestycji i odpowiednio zabezpieczyć towary w sklepie.

- Wielu przedsiębiorców uważa, że personel na sali stanowi wystarczającą ochronę przed kradzieżami. Niezbędny jest sprzęt do monitoringu, który daje możliwość obserwowania sali sprzedaży w czasie rzeczywistym, jak również przeglądania zapisu z kamer. Wbrew pozorom, największe straty czynią nie drobni złodzieje, bo tacy wynoszą jakiś drobiazg i z reguły więcej nie wracają, ale klienci odwiedzający sklep regularnie - przekonuje Marek Jóźwik z serwisu kamery.net.
System kamer powinien być uzupełniony lustrami. Umożliwią one dostrzeżenie zdarzeń niewidocznych zza kasy. Poza tym sam ich widok może odstraszyć złodzieja.
Monitoring w sklepie może być wykorzystywany także do kontroli pracowników. Jest to szczególnie ważne gdy właściciel ma więcej niż jeden sklep i nie może osobiście doglądać sprzedaży.
- Możliwość rejestracji tego, co dzieje się w sklepie pozwala także na kontrolowanie godzin otwarcia placówki oraz pracy personelu. Pozwala także uniknąć fikcyjnych nadgodzin zgłaszanych przez pracowników - zauważa specjalista.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,98

  • Śr

    2,96

  • Min

    2,34

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8202

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.