Szkolenie sprzedawców ważne przy sprzedaży żywności ekologicznej

Autor: dlahandlu.pl 28 września 2009 13:50

Zdaniem przedstawicieli MyEcolife, marki żywności ekologicznej szkolenie sprzedawców dotyczące wartości żywności bio zwiększa jej sprzedaż w sklepie. Gdyż osoba, która została dobrze zaznajomiona z wartościami danego produktu chętnie poleca go klientom.

Firma stara się udzielać sklepom wsparcia merytorycznego i marketingowego w zakresie wprowadzania do sprzedaży produktów bio. Dla sklepów, które zdecydują się umieścić na półkach produkty eko firma przygotowuje program lojalnościowy. 

Marka produktów BIO i ekologicznych środków czystości do tej pory była dostępna m.in. w sieciach Piotr i Paweł oraz Real. Firma prowadzi też trzy własne stoiska w centrach handlowych w Warszawie.

W ofercie MyEcolife m.in. makarony, płatki kukurydziane, bakalie, ketchup oraz żywność dla dzieci i niemowląt - wszystkie produkty najwyższej jakości i z certyfikatem „Rolnictwa Ekologicznego". Ofertę dopełniają ekologiczne środki czystości. Firma sprzedaje także ekologiczne wędliny.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10851

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane