Szkolenie z merchandisingu pozwoli zwiększyć obroty o 30 proc.

Autor: Marcin Szczepański, dlahandlu.pl 30 września 2009 09:03

Szkolenie z merchandisingu pozwoli zwiększyć obroty o 30 proc.

- Różnica pomiędzy obrotem takiego samego sklepu stosującego zasady merchndisingu a obrotem sklepu układającego towar intuicyjnie (tak aby ładnie wyglądało) wynosi aż 30 proc. - twierdzą przedstawiciele firmy szkoleniowej Avenhansen. Według nich praktycznie żadnego sklepu nie stać dziś jest na to, aby nie stosować zasad merchandisingu. - Ignorancja tych zasad odbiera cały zysk sklepu. Doskonalenie się w praktycznym merchandisingu - zawsze zwiększa sprzedaż - zapewniają.

Dlatego, ich zdaniem wydatek kilkuset czy nawet ponad tysiąca złotych na fachowe szkolenie bardzo szybko się zwróci. - Uczestnicy takiego szkolenia zdobędą praktyczne umiejętności, w jaki sposób robić własne prywatne zakupy tak, aby nie ulegać wpływom, kupować mądrze a nie koniecznie najtaniej, dzięki czemu zachowają we własnych prywatnych domowych budżetach 20-30 proc. więcej gotówki - zapewniają szkoleniowcy.
Według przedstawicieli Avenhansen szkolenie takie dedykowane jest zarówno dla właścicieli małych i średnich sklepów detalicznych, personelu sklepu niezależnie od zajmowanego stanowiska i funkcji na sali sprzedaży jak i dla przedstawicieli handlowych dostarczających produkty do sklepów, zawodowych projektantów i merchandiser'ów oraz wszystkich konsumentów, którzy chcą świadomie robić zakupy i nie ulęgać wpływom reklamy i merchandising'u.
Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    3,01

  • Min

    1,89

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8180

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.