Szyld nie musi być jaskawry, żeby był widoczny

Autor: Gazeta Wyborcza 15 stycznia 2010 10:08

Szyldy, które przykuwają uwagę wcale nie muszą być jaskrawe i krzykliwe - przekonuje stowarzyszenie Forum Rozwoju Lublina i ogłasza konkurs na najładniejszy przykład - podaje Gazeta Wyborcza.

 

Różnią się między sobą formą, ale każdy z nich obala któryś z argumentów często wymienianych przez właścicieli sklepów i punktów usługowych. Pierwszy z nich to taki, że estetyczny szyld musi być drogi, drugi, że nie może być duży oraz trzeci, że szyld, aby przykuwać uwagę nie musi być ani kolorowy, ani krzykliwy, ani jaskrawy.

Przy nominacji szyldu cukierni z ul. Wróblewskiego, stowarzyszenie napisało: "Szyld, który udowadnia, że czasami najprostsze rozwiązania są najlepsze. Czytelna forma pozwala przechodniom bez trudu dostrzec przekaz. Dużym plusem jest także wzorcowe wręcz dostosowanie się do kolorystyki i charakteru kamienicy. Do tego użyte materiały i sposób wykonania nie powodują wysokich kosztów". - Bardzo nam zależało, by było to coś w dobrym guście - komentuje Dariusz Choduń, współwłaściciel cukierni.

Na ogół szyldy czy banery reklamowe zasłaniają całe elewacje kamienic.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11012

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane