Szyld nie musi być jaskawry, żeby był widoczny

Autor: Gazeta Wyborcza 15 stycznia 2010 10:08

Szyldy, które przykuwają uwagę wcale nie muszą być jaskrawe i krzykliwe - przekonuje stowarzyszenie Forum Rozwoju Lublina i ogłasza konkurs na najładniejszy przykład - podaje Gazeta Wyborcza.

 

Różnią się między sobą formą, ale każdy z nich obala któryś z argumentów często wymienianych przez właścicieli sklepów i punktów usługowych. Pierwszy z nich to taki, że estetyczny szyld musi być drogi, drugi, że nie może być duży oraz trzeci, że szyld, aby przykuwać uwagę nie musi być ani kolorowy, ani krzykliwy, ani jaskrawy.

Przy nominacji szyldu cukierni z ul. Wróblewskiego, stowarzyszenie napisało: "Szyld, który udowadnia, że czasami najprostsze rozwiązania są najlepsze. Czytelna forma pozwala przechodniom bez trudu dostrzec przekaz. Dużym plusem jest także wzorcowe wręcz dostosowanie się do kolorystyki i charakteru kamienicy. Do tego użyte materiały i sposób wykonania nie powodują wysokich kosztów". - Bardzo nam zależało, by było to coś w dobrym guście - komentuje Dariusz Choduń, współwłaściciel cukierni.

Na ogół szyldy czy banery reklamowe zasłaniają całe elewacje kamienic.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,98

  • Śr

    2,96

  • Min

    2,34

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8202

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.