REKLAMA
REKLAMA

Szyld powinien być widoczny, czytelny, wskazujący na asortyment

Autor: dlahandlu.pl 18 marca 2010 10:36

Szyld to wizytówka sklepu, pierwsze źródło informacji, dlatego warto zadbać, aby przekaz był czytelny i spowodował, że przechodnie zdecydują się na zakupy. Przy projektowaniu szyldu warto skorzystać z usług wyspecjalizowanej firmy.

REKLAMA

- Dobry szyld powinien charakteryzować się kilkoma cechami. Przede wszystkim powinien być widoczny - w przypadku sklepu oferującego artykuły FMCG to konieczność. Zwłaszcza, gdy w okolicy jest kilka podobnych placówek - informuje pracownik agencji reklamowej, która wykonuje m.in. szyldy.

Z szyldem związana jest nazwa sklepu. Według specjalisty powinna ona wyróżniać się od zastosowanych w okolicznych placówkach. - Trudno o fantazję w tej materii. Właściciele często uciekają się do utartych szablonów, więc przeważa nazwa "spożywczy". Często pojawiają się także nazwy od imienia właściciela, nazwy zbudowane z inicjałów lub pokazujące położenie sklepu np. "na rogu". A ciekawa, pełna humoru nazwa może być magnesem dla klientów - przekonuje rozmówca.

Szyld sklepowy nie może być niechlujnie wykonany, musi być bowiem odporny na różne warunki pogodowe. Wieczorem szyld musi być widoczny, więc powinien być podświetlany, lub oświetlony.

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12556

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA