Terminale podnoszą obroty sklepów

Autor: Marcin Szczepański, dlahandlu.pl 8 lipca 2009 09:23

Terminale podnoszą obroty sklepów

Do nowych technologii płatniczych i poszerzania zakresu usług dodatkowych realizowanych za pomocą terminali przekonuje się coraz większa grupa handlowców, gdyż przekłada się to na wymierne korzyści.


- Jak dowodzą rynkowe badania, posiadanie w sklepie czy kiosku terminala umożliwiającego akceptację karty płatniczej skutkuje wzrostem obrotów - nawet dwukrotnie wzrasta średnia wartość zakupu, znacząco skraca się też średni czas transakcji (z 33,7 sekundy przy użyciu gotówki, do 26,7 sekundy przy użyciu karty), a to ma przełożenie na zadowolenie i lojalność klientów i oczywiście podnosi prestiż punktu sprzedaży. Oferowany przez nas terminal dwufunkcyjny, umożliwiający jednocześnie sprzedaż prepaidów, w porównaniu z dwoma osobnymi terminalami realizującymi te funkcje umożliwia handlowcom oszczędność materiałów eksploatacyjnych i miejsca - mówi Witold Maksymowicz, menadżer ds. ekipy handlowej w Kolporter Service.

- Oferowane przez nas obecnie stawki abonamentowe dla terminali dwufunkcyjnych wynoszą: dla urządzeń analogowych - od 40 do 60 zł netto, dla terminali wyposażonych w łącze GPRS - od 60 do 80 zł netto (wysokość stawki zależy od branży i lokalizacji). Czas oczekiwania na terminal wynosi około 1 miesiąca - dodaje.

  • PUNK 2009-07-09 13:08:58

    ABSOLUTNIE NIE ZGADZAM SIE Z TYM. PIENIADZE KTORE PLACI SIE ZA OBSLUGE SA ZA WYSOKIE SKLEPIKARZE TRACA SPORO-NIE ZYSKAJA JESTEM TEGO PRZYKLADEM UWAZAJCIE.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12313

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane