Tesco poszerza ofertę produktów dyskontowych

Autor: portalspozywczy.pl 18 czerwca 2009 16:26

Tesco poszerza ofertę dyskontową o kolejne 300 nowych produktów. Jeszcze w tym tygodniu na półki sklepów trafią m.in. nowe napoje gazowane i woda, ciastka, wyroby alkoholowe oraz urządzenia do pielęgnacji ciała i kosmetyki samochodowe. Produkty sprzedawane są w charakterystycznych żółtych pakowanich. Sieć przygotowała degustacje nowości we wszystkich swoich sklepach.

Znajdą się w niej zupełnie nowe marki, jak i nowe produkty wśród marek, które klienci już znają. Nowościami będą m.in. napoje gazowane ‘NA 5!', napoje alkoholowe ‘VOLTER', wody mineralne ‘KRYSZTAŁOWA' oraz ciastka ‘VAN SOUTER'. Asortyment produktów spożywczych uzupełnią kosmetyki ‘BIO AVENA', a także produkty z działów przemysłowych: preparaty do pielęgnacji samochodów ‘TOPDRIVE'
i urządzenia do dbania o ciało i włosy pod marką ‘LOOKING GOOD'.
Do najpopularniejszych produktów w ofercie dyskontowej Tesco należą: olej ‘Złota Kraina', nabiał marki ‘Milkland', środki czystości ‘Daisy' oraz ryby i owoce morza ‘Pescado'. Sieć planuje rozwijać te marki i uzupełniać o nowe kategorie produktów. W ofercie pojawią się np. nowe sery topione w plasterkach i nowe jogurty Milkland, krewetki Black Tiger i pstrągi tęczowe pod marką Pescado oraz tabletki do zmywarek i płyny do naczyń Daisy Poppy. Ceny nowych marek dyskontowych w Tesco są średnio o 20 procent niższe od ich markowych odpowiedników.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11056

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane