Tesco zarabia na reklamach wyświetlanych w sklepach

Autor: dlahandlu.pl 1 października 2009 12:52

Firmy takie jak Cadbury-Wedel, Nestle, Ferrero i Kupiec zdecydowały się na wykupienie reklam na ekranach audiowizualnych, zamontowanych w sklepach Tesco.

Za instalację  i sprzedaż reklam w Tesco odpowiada Atvertin, spółka z segmentu OOH, która uruchomiła w kwietniu zintegrowany system digital signage w 29 hipermarketach sieci Tesco.

W polskich placówkach handlowych działa już ponad 10 tys. ekranów reklamowych. Ekrany reklamowe mają supermarkety Carrefour oraz Piotr i Paweł, delikatesy Alma, salony Empiku. Według badań Domu Badawczego Maison na zlecenie firmy Internet Media Services dla 70 proc. klientów reklama wyświetlana w sklepie na monitorze jest dodatkową zachętą do kupienia towaru. Choć ekrany nie są jeszcze tak bardzo popularne - w polskich sklepach działa ich ok. 10 tys. - ich liczba rośnie o ponad 20 proc. rocznie (według CR Mediów w tym roku może się zwiększyć nawet o 60 proc.).

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10912

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane