Testowe sklepy Piotr i Paweł dłużej na stacjach Shell
Po konsultacji z przedstawicielami koncernu Shell, do którego należą stacje benzynowe, na których poznańska sieć supermarketów otwiera swoje sklepy, władze Piotra i Pawła postanowiły przedłużyć program testowy do końca 2009 r. - dowiedział się portalspozywczy.pl. Pierwotny plan zakładał ocenę projektu pod koniec czerwca br.
Trzy pierwsze, testowe placówki pod szyldem Piotr i Paweł Express na stacjach Shella ruszyły w październiku 2008 r. w Swarzędzu, Poznaniu i Warszawie przy ul. Wał Miedzeszyński 219.
Władze Piotra i Pawła nie poinformowały na ilu stacjach Shella chce docelowo chcą umieścić swoje sklepy. Można się domyślać, że chodzi głównie o placówki działające w obrębie dużych miast.
Poznańska sieć supermarketów liczy ponad 60 sklepów, z czego 11 zostało otwartych w 2009 r. Firma przygotowuje się do otwarcia w tym roku kolejnych 9 placówek.

WYBRANE DLA CIEBIE
- 17:30 IMM: Zakaz handlu skutkuje wysypem reklam sklepów
- 15:34 A Centrum buduje się w Inowrocławiu
- Sb 19:16 Rafalska: Zakaz handlu w niedziele nie najgorzej przyjmowany
- Sb 14:16 EEC 2018: Przedstawiciele branży rolno-spożywczej i handlu będą debatować w...
- Sb 12:19 Hortimex: Nie wszystkie mody żywieniowe są słuszne
- Sb 11:23 Sizeer i Ochnik najemcami Galerii Victoria
- Sb 09:21 Magda Gessler ma własną linię przetworów owocowo-warzywnych
- Sb 09:15 Prezes firmy iRobot: Naszą przyszłością jest przyjaźń z robotami
-
Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
-
#NieKupujKochaj - akcja pracowników Biedronki nabiera rozpędu
-
Biedronka idzie za ciosem i kontynuuje hitową promocję
-
Starbucks: Przyjdź po kawę ze swoim kubkiem
-
Solidarność Tesco: Zarząd przedstawił propozycję podwyżek, nie zgadzamy się...
-
Analitycy spodziewają się dobrych wyników Tesco
- 1 Dyrektor HR Tesco: Pracownicy są entuzjastycznie nastawieni do zmian
- 2 Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
- 3 Piotr i Paweł optymalizuje sieć. Zamyka 4 placówki
- 4 LPP miała w I kw. 1,58 mld zł przychodów i 115 mln zł straty operacyjnej
- 5 Lidl wprowadza "ciche godziny"
- 6 Lidl w tydzień wydał na reklamę w telewizji ponad 11,7 mln zł