Topaz wchodzi we franczyzę

Autor: Radosław Wałkuski, dla handlu.pl 12 maja 2009 09:08

Topaz wchodzi we franczyzę

Działająca na terenie województwa mazowieckiego, lubelskiego i podlaskiego sieć sklepów Topaz zdecydowała się rozwijać swoją sieć poprzez umowy franczyzowe. W ubiegłym tygodniu został otwarty pierwszy sklep partnerski w miejscowości Dębe Wielkie, wkrótce mają pojawiać się następne.

- Od lutego rozpoczęliśmy pierwsze rozmowy z potencjalnymi partnerami. Od tygodnia na naszej stronie internetowej znajduje się oferta dla wszystkich zainteresowanych współpracą - mówi Ewa Dębska-Replin, dyrektor zarządzający ds. PR i Marketingu w sieci Topaz

Topaz chce nawiązać współpracę ze sklepami zlokalizowanymi na obszarze dotychczasowego działania sieci, ale w dalszej perspektywie bierze również pod uwagę rozwój w innych regionach Polski.
Firma na razie nie chce deklarować w jakim tempie będą pojawiać się nowe sklepy. - Obecnie badamy rynek. Sprawdzamy jakie są możliwości rozwoju za pośrednictwem franszyzy - zapewnia nasza rozmówczyni.
Aby zostać franczyzobiorcą sieci Topaz Express trzeba posiadać sklep samoobsługowy lub możliwość wprowadzenia tej formy obsługi klienta z salą o powierzchni co najmniej 100 mkw. Sklep powinien znajdować się w miejscowości nie mniejszej niż 2 tys. mieszkańców, położonego w miejscu o dużym natężeniu klientów lub w pobliżu dużych węzłów komunikacyjnych. Średni obrót miesięczny placówki nie może być mniejszy niż 150 tys. zł netto.
W zamian firma zapewnia preferencyjne warunki zakupu towaru, dostęp do szerokiego asortymentu i sprawną logistykę. Topaz prowadzi również działania marketingowe (gazetki handlowe, reklama w lokalnych mediach, billboardy) oraz za pośrednictwem swoich pracowników pomaga w prowadzeniu placówki handlowej. Każdy sklep Topaz Express może korzystać z wynegocjowanych sieciowych warunków zakupu materiałów, sprzętu i usług oraz szkoleń dla właścicieli sklepów i pracowników.
Sieć gwarantuje również bezpłatny projekt aranżacji i wizualizacji zewnętrznej i wewnętrznej sklepu, zgodnie z obowiązującymi standardami oraz specyfiką danego sklepu. Zapewniona jest również pomoc przy właściwym rozplanowaniu stoisk specjalistycznych, oświetlenia, systemu prowadzenia klienta, ustawienia produktów wg zasady merchandisingu.
Nie licząc właśnie otwartego sklepu franczyzowego sieć liczy w sumie 26 placówek podzielonych na trzy kategorie: powyżej 1 tys. mkw., od 400 m do 1 tys. mkw. i mniejsze.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11144

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane