Torg: Rosnąca konkurencja nie jest w stanie odebrać nam lojalnych klientów

Autor: Marta Ogonek, dlahandlu.pl 5 marca 2010 12:30

Torg: Rosnąca konkurencja nie jest w stanie odebrać nam lojalnych klientów

Sieć handlowa Torg, działająca w Koszalinie, nie planuje w najbliższym czasie otwierania kolejnych sklepów. Jak mówi Mariusz Dobrzyński, dyrektor spółki, od końca 2008 roku w mieście przybyło ponad 18,3 tys. mkw. powierzchni handlowej. Torg nie zamierza więc zwiększać liczby swoich placówek.

- W mieście powstały nowe sklepy wielkopowierzchniowe, takie jak Tesco, Kaufland, Biedronka, Bomi, Piotr i Paweł, Netto, Intermarche. Z naszych szacunków wynika, że w ostatnim roku bardzo zyskały dyskonty, ich udział w rynku zwiększył się o około 30 proc. Cieszy mnie, że konkurencja nie wpłynęła w znaczący sposób na przychody naszej sieci, straciliśmy niewiele.

Z jednej strony jest to zasługa lojalnych klientów, z drugiej - pozytywnego wizerunku, który budujemy od lat - wyjaśnia Mariusz Dobrzyński.

W jego opinii szansą dla lokalnych sieci, takich jak Torg, jest postawienie na jakość obsługi i budowanie relacji pomiędzy obsługą sklepu a klientami. - Tutaj upatrujemy naszej przewagi nad konkurencją. W naszych sklepach pracownicy są rozpoznawani przez klientów i odwrotnie. Mamy stabilną kadrę. Oferujemy również atrakcyjne ceny, nawet w porównaniu z dyskontami - podsumowuje.

Spółka Torg jest obecnie właścicielem sieci ośmiu sklepów. Trzy z nich to większe placówki o średniej powierzchni sprzedażowej 750 m kw., działające pod marką Torg. Reszta, to obiekty o średniej powierzchni 160 mkw. pod nazwą Tmini Market.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10810

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane