Tradycyjne sklepy powinny uzupełniać ofertę dyskontów

Autor: dlahandlu.pl 16 września 2009 12:18

Zdaniem specjalistów prezentujących referaty w czasie Dni Dystrybucji na targach Polagra, tradycyjne sklepy mają wiele możliwości konkurowania ze sklepami handlu nowoczesnego.

Jedną z nisz, które powinny wykorzystywać sklepy tradycyjne jest szerszy niż w dyskontach asortyment. Wielu klientów skarży się bowiem, że co prawda jest w stanie zrobić podstawowe zakupy w Lidlu czy Biedronce, ale po zakupy uzupełniające musi iść do innego sklepu. Małe sklepy osiedowe mogą klientowi dostarczyć też prodkty wyższej jakości, niż marki własne sieci dyskontowych i to tworzy ich przewagę.

 

Zgodnie z danymi zbieranymi przez Nielsena od kilku lat rośnie współczynnik zakupów w dużych sklepach i małych sklepach osiedlowych. Duże cotygodniowe zakupy Polacy robią w hipermarketach, a zakupy codzienne w sklepach blisko domu.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11011

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane