REKLAMA
REKLAMA

Trzeba zacząć już przygotowania do sprzedaży świątecznej

Autor: dlahandlu.pl 2 października 2009 12:33

Zdaniem specjalistów pażdziernik to ostatni moment, żeby dobrze przygotować sklep do listopadowej sprzedaży zniczy, a zaraz potem do zmiany ekspozycji na bożonarodzeniową.

REKLAMA

I oczywiście nie chodzi o działania widoczne dla klientów, ale przygotowanie strategii marketingowej, wybranie dostawców i produktów, które następnie pojawią się w gazetkach reklamowych, newsletterach i akcjach lojalnościowych.

Jeden z ekskluzywnych sklepów z alkoholami działania te rozpoczął już w sierpniu, rozsyłając do klientów pierwsze propozycje dotyczące wyboru alkoholi na prezenty świąteczne. Zdaniem osób zajmujących się sprzedażą tak duży zapas czasu pozwala mądrzej przygotować się do okresu wzmożonego ruchu i dzięki temu osiągnąc lepsze wyniki.

 

Dobranie właściwego asortymentu to jedno z kluczowych zagadnień, które należy właściwie przemyśleć. Miejsce na właściwą i większą ekspozycję zniczy należy zrobić już od połowy pażdziernika. 

Asortyment świąteczny należy wprowadzać od połowy listopada, zamawiając więcej okolicznościowych słodyczy, przypraw, owoców, wędlin i mięs, ale także ryb i gotowych wypieków. Należy także pamiętać, że w tym czasie klienci wybierają większe niż zazwyczaj gramatury, zgrzewki wody, napojów itp.

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12556

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA