Tylko kilka procent klientów odwiedza sklepy convenience, ale są lojalni

Autor: dlahandlu.pl 9 grudnia 2009 12:55

Firma badawcza Millward Brown SMG&KRC oceniła, że w sklepach typu convenience zakupy robi niezbyt liczna grupa Polaków. W badaniu konsumentów znalazły się sklepy sieci: Groszek (2 proc. Polaków robi zakupy w sklepach tej sieci), Lewiatan (6 proc.), POLOmarket (5 proc.), Stokrotka/Delima (3 proc.) i Żabka (6,8 proc.). Natomiast są to osoby często odwiedzające sklepy.

- Klienci tych sklepów dokonują zakupów częściej niż średni Polak. Z danych statystycznych wynika, że te sieci handlowe gromadzą osoby, które nie przychodzą do sklepu od święta. Około 20 proc. jest w sklepie codziennie, a około 15 proc. 4-5 razy w tygodniu - informuje Kuba Antoszewski z Millward Brown SMG&KRC.
Millward Brown SMG&KRC prowadzi badania polskich konsumentów. Wynika z nich, że super i hiper markety są najbardziej popularnym miejscem robienia zakupów (kupuje w nich 64 proc. Polaków). Na drugim miejscu uplasowały się sklepy mięsne (41 proc.), po nich bazary, rynki i targowiska (36 proc.) i małe sklepiki osiedlowe (35 proc.). na kolejnych miejscach znalazły się sklepy spożywczo-przemysłowe (34 proc.), warzywniaki (27 proc.), sklepy społem/delikatesy ( 25 proc.).
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10821

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane