Udział w programie lojalnościowym przyciąga klientów

Autor: dlahandlu.pl 27 października 2009 09:22

Zdaniem ekspertów dobry program lojalnościowy potrafi przyciągnąć do sklepu sporą rzeszę nowych klientów a dzięki temu znacząco zwiększyć zyski. Okazuje się, że nie trzeba jednak takiego programu tworzyć od podstaw - można przystąpić do już istniejącego.

Na taki krok, przystępując do programu Payback zdecydował się Kolporter. - Zdecydowaliśmy się na udział w tym programie, bo uważam, że to bardzo skuteczne narzędzie do rozwoju sprzedaży. Z pewnością skłoni on wielu nowych klientów do zakupów w sieci saloników prasowych, podwyższy wartość dokonywanych u nas transakcji, a także zwiększy częstotliwość zakupów - twierdzi Mateusz Wiśniewski, prezes spółki Kolporter Sieci Handlowe.
Według niego samodzielne wdrożenie takiego programu to kosztowne przedsięwzięcie. - Tymczasem większość osób odwiedzających nasze saloniki prasowe robi w nich zakupy o dość niskiej wartości, a w tej sytuacji klienci byliby w stanie zgromadzić niewielką ilość punktów, więc ich motywacja do ponownych zakupów byłaby niska - zauważa. Nietrudno jest zrozumieć, że ten argument można przełożyć na wiele mniejszych sklepów spożywczych.
Oczywiście aby przystąpić do dużego programu - takiego jak Payback trzeba dysponować rozbudowaną siecią handlową. Mali przedsiębiorcy mogą jednak znaleźć dla siebie ofertę wśród wielu programów działających na rynkach lokalnych.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10794

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane