Udział w regionalnych plebiscytach dobrze promuje sklep

Autor: dlahandlu.pl 7 października 2009 11:16

Sieć abc chwali się, że kolejny sklep działający z logo sieci, tym razem w Chełmie Śląskim otrzymał tytuł ulubionego sklepu. Zdaniem specjalistów od marketingu to dobre pole do promocji sklepu w najbliższej okolicy.

Sklep może wykorzystywać zdobyty tytuł w gazetkach promocyjnych, umieścić informację lub dyplom w sklepie i informować o tym klientów, także przez stronę internetową. Takie działania zjednują sympatię konsumentów i mogą być podstawą do budowania dalszych działań promocyjnych.

Wspomniany konkurs organizował Regionalny Tygodnik Informacyjny. Klienci głosowali na placówki handlowe, które ich zdaniem cechuje miła obsługa, komfort zakupów i wysoka jakość oferowanych produktów.Łącznie w plebiscycie uczestniczyło kilkadziesiąt tradycyjnych sklepów spożywczych działających w Kamiennej Górze i okolicach. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10971

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane