Ulotki świąteczne mogą wypromować osiedlowy sklep

Autor: dlahandlu.pl 16 grudnia 2009 09:21

- Szukam nowych odbiorców. Mój sklep znajduje się na sporym osiedlu mieszkaniowym. Ciągle wprowadzają się nowi mieszkańcy. Mogą nie wiedzieć o istnieniu mojego sklepu - twierdzi właściciel sklepu z Ursusa.

Właściciel znalazł w internecie ofertę przygotowania i wydrukowania ulotek. 2500 tysiąca sztuk dwustronnych ulotek formatu jednej trzeciej A4 kosztowało niecałe 300 złotych. Usługa została zrealizowana w tydzień. Na jednej stronie ulotki znalazła się informacja o sklepie, o dostępnych kategoriach produktów, dane teleadresowe, a także poglądowa mapka okolicy z zaznaczonym sklepem.

Na drugiej stronie właściciel umieścił zdjęcia i ceny czterech wybranych artykułów i krótkie życzenia świąteczne.

- Ulotki roznosił mój syn z kolegami. Zapłaciłem im po 10 groszy od ulotki. Wkładali je do skrzynek na klatkach schodowych. Akcja trwa od dwóch dni, już zauważyłem w sklepie nowe twarze - przekonuje właściciel.

I dodaje, że Święta to świetny pretekst by ruszyć z rozdawaniem ulotek. W każdym innym czasie to zwykła akcja handlowa, przed Świętami jej charakter jest trochę cieplejszy. Dodanie życzeń na ulotce ma szansę przenieść część dobrych skojarzeń świątecznych, na placówkę handlową,

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11686

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane