Umieszczenie logo znanego producenta zwiększa ruch w sklepie

Autor: dlahandlu.pl 5 listopada 2009 10:37

W budynku stacji kolejowej w podwarszawskiej miejscowości, gdzie działa sklep spożywczy przemieszcza się dużo potencjalnych klientów, jednak placówka nie jest dobrze widoczna, bo znajduje się wewnątrz budynku. Początkowo właściciel próbował informować przechodniów o swoim sklepie przyczepiając do ścian tekturowe strzałki. Jednak skuteczniejsze okazało się wykorzystanie logo Coca-Coli.

- Zwróciłem uwagę, że przy wielu sklepach, wiszą podświetlane znaki z logo produktu lub producenta. Zacząłem wypytywać przedstawicieli handlowych podczas ich wizyt w moim sklepie o możliwość pozyskania takiego znaku. W mojej ofercie jest piwo. Pierwsze rozmowy odbyłem więc z przedstawicielami browarów. Jednak znajomy zwrócił mi uwagę, że umieszczając w budynku dworcowym logo piwa, przyciągnę osoby spodziewające się trafić do baru, a nie do sklepu spożywczego. Dlatego ostatecznie zdecydowałem się na umieszczenie podświetlanego znaku Coca-Coli. To marka znana prawie wszystkim. Wydaje mi się, że logo spełnia zadanie - przekonuje właściciel sklepu.

Logo w odróźnieniu od strzałek jest bardziej widoczne, sprawia bardziej profesjonalne wrażenie i informuje o ofercie sklepu. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10380

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane