Utworzenie stoiska z prasą jest prawie bezkosztowe

Autor: dlahandlu.pl 6 stycznia 2010 09:06

Stoisko z prasą może przyciągać klientów do sklepu. Według Agaty Makowieckiej z firmy B&M Factory , zajmującej się wyposażeniem placówek handlowych, większość klientów dopiero w sklepie podejmuje decyzję o zakupie prasy.

- Nie ma recepty na to, co powinna zawierać prasowa oferta sklepu. To sprawa indywidualna. Ważne żeby czasopisma o podobnych tematykach były ułożone obok siebie. Wówczas istnieje szansa, że zakup jednej gazety będzie pociągał za sobą kupowanie następnej - twierdzi rozmówczyni.
Utworzenie stoiska z prasą nie wymaga nakładów finansowych ze strony właściciela sklepu. Gazety są przekazywane przez dystrybutorów w komis. Rozliczenie za towar następuje po jego sprzedaży. Nie trzeba martwić się o przeterminowaną prasę. Jej odbiór bierze na siebie dostawca. Od niego też można bezpłatnie, na czas trwania współpracy, dostać regał do ekspozycji gazet.
- Najlepiej sprzedające się tytuły prasowe umieszcza się na poziomie wzroku dorosłych. Dolne półki można wykorzystać do eksponowania dzienników i pism dla dzieci- dodaje Agata Makowiecka.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10674

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane