Vita Idea rozwija się w internecie

Autor: Radosław Wałkuski, dla handlu.pl 16 marca 2009 09:13

Vita Idea rozwija się w internecie

Niedługo sklepy należące do sieci handlowej Rosa będą miały możliwość korzystania ze specjalnej platformy Vita Klub.

- Obecnie jesteśmy na etapie finalizowania projektu, choć w tym momencie ciężko jest mi określić kiedy nastąpi uruchomienie platformy - mówi Agnieszka Lauk, specjalista ds. marketingu w Vita Idea, prowadzącej sieć sklepów pod brandem Rosa.

Vita Klub ma być specjalnym serwisem, dostępnym tylko dla detalistów należących do sieci Rosa. Dzięki niemu będą mieli oni łatwiejszy dostęp do informacji, którymi będzie się chciała z nimi podzielić centrala firmy.
Vita Idea bierze również pod uwagę uruchomienie sklepu internetowego: - W najbliższym czasie na pewno nie będziemy mieli możliwości się tym zająć - zastrzega Lauk - ale taki pomysł jest przez nas rozważany i w dłuższej perspektywie bardzo prawdopodobny.

Sieć sklepów spożywczych Rosa została założona w maju ubiegłego roku przez grupę 29 kupców. Do sieci cały czas przyłączają się nowe placówki. W marcu pod skrzydła Vita Idea weszły sklep Ad-Mar w Konstantynowie Łódzkim i dwa sklepy Delfin ze Zgierza. Przedstawiciele firmy zapowiadają dalszy rozwój grupy.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11075

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane