PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

W kiosku na stacji metra wystarczy kilkanaście produktów

Autor: Magdalena Brzózka, dlahandlu.pl 28 października 2009 09:53

Na każdej stacji stołecznego metra znajduje się co najmniej jeden kiosk. Właściciele kiosków muszą jednak pamiętać o specyfice tego miejsca, kiedy ustalają ofertę produktową.

REKLAMA

- Klienci przychodzą do kiosku w metrze przez przypadek i do tego na chwilę, „przelotem". Dlatego kilkanaście prostych produktów w ofercie w zupełności wystarczy i nie ma co się silić na robienie z kiosku sklepu spożywczego - mówi właścicielka kiosku na jednej ze stacji warszawskiego metra.

- Mam bardzo szeroki asortyment prasy codziennej, kolorowej jak i specjalistycznej i to właśnie gazety sprzedają się najlepiej. Równie dobrze idzie mi sprzedaż jednorazowych biletów i miesięcznych kart miejskich. Często zabiegani podróżni nie zwracają uwagi na cenę i kupują u mnie środki przeciwbólowe, chusteczki higieniczne i napoje a głodni - batoniki, cukierki, wafle - mówi właścicielka kiosku. O dziwo najbardziej zawiodła sprzedaż papierosów. - Spodziewałam się znacznie wyższych obrotów ze sprzedaży papierosów. Po tym widać, że ludzie mocno oszczędzają. Poza tym bardzo słabo sprzedaje się u mnie chemia gospodarcza i kosmetyki, chociaż mam w ofercie szampony, mydła i balsamy - mówi właścicielka kiosku.

Ruch w kiosku w takiej lokalizacji jest falowy. - Najwięcej klientów mam wtedy, kiedy ludzie wracają do domu po pracy czyli od godziny 15. do 17. Mniej osób niż wieczorem, ale też sporo dziennie, kupuje bilety i gazety rano od 6. do 8. Natomiast w ciągu dnia
ruch jest raczej umiarkowany, tłumów nie ma - mówi właścicielka.

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 16386

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 1120696

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA