W kryzysie klienci wybierają znane sklepy, blisko domu

Autor: portalspożywczy.pl 22 października 2009 12:51

Można powiedzieć, że wpływ kryzysu na nasze przedsiębiorstwo jest niewielki, mówię tutaj o sieciach Intermarche i Bricomarche. A to dlatego, że w czasach problemów gospodarczych, czyli tak jak teraz klienci zwracają się do konceptu sklepów po sąsiedzku, zlokalizowanych blisko domu i niskich cen - mówi Michel Pattou, prezes Grupy Muszkieterów w wywiadzie dla portaluspozywczego.

We wszystkich krajach Europy obecny kryzys najbardziej zaboli sieci hipermarketów. O wiele łagodniej ten trudny okres przejdą sieci sklepów, które są zlokalizowane blisko klienta, po sąsiedzku w tym supermarkety takie jak nasze.

W tym roku Grupa Muszkietrów prognozuje wzrost obrotów o 16 proc. 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11837

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane