PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

W przyszłym roku z rynku zupełnie znikną sklepy Aro

Autor: portalspozywczy.pl 2 listopada 2009 12:00

Na początku 2008 r. na rynku działało ok. 3 tys. sklepów pod szyldem Aro, które prowadzili je niezależni detaliści we współpracy z siecią Makro. Na koniec tego roku pod brandem Aro pozostanie już jedynie kilka placówek handlowych.

- Już wkrótce zostanie przeprowadzony rebranding także i tych sklepów i placówki pod szyldem Aro znikną z rynku - mówi Uwe Hoelzer, prezes zarządu Makro Cash&Carry Polska.
Jednocześnie Makro chce dalej współpracować tymi detalistami pozyskując także nowych. - Z handlowcami pracujemy nad nowymi rozwiązaniami, nowym wyposażeniem, nowym asortymentem i nowa polityka cenową - wyjaśnia Uwe Hoelzer.
I dodaje: - Obroty sklepów, z którymi współpracujemy rosną w tempie 30-50 proc. rocznie. Właściciele sklepów zoptymalizowali asortyment dostosowując go do lokalizacji i potencjału klientów mieszkających w pobliżu placówki.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11446

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 508972

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane