W przyszłym roku z rynku zupełnie znikną sklepy Aro
Na początku 2008 r. na rynku działało ok. 3 tys. sklepów pod szyldem Aro, które prowadzili je niezależni detaliści we współpracy z siecią Makro. Na koniec tego roku pod brandem Aro pozostanie już jedynie kilka placówek handlowych.
- Już wkrótce zostanie przeprowadzony rebranding także i tych sklepów i placówki pod szyldem Aro znikną z rynku - mówi Uwe Hoelzer, prezes zarządu Makro Cash&Carry Polska.
Jednocześnie Makro chce dalej współpracować tymi detalistami pozyskując także nowych. - Z handlowcami pracujemy nad nowymi rozwiązaniami, nowym wyposażeniem, nowym asortymentem i nowa polityka cenową - wyjaśnia Uwe Hoelzer.
I dodaje: - Obroty sklepów, z którymi współpracujemy rosną w tempie 30-50 proc. rocznie. Właściciele sklepów zoptymalizowali asortyment dostosowując go do lokalizacji i potencjału klientów mieszkających w pobliżu placówki.

WYBRANE DLA CIEBIE
- Sb 19:16 Rafalska: Zakaz handlu w niedziele nie najgorzej przyjmowany
- Sb 14:16 EEC 2018: Przedstawiciele branży rolno-spożywczej i handlu będą debatować w...
- Sb 12:19 Hortimex: Nie wszystkie mody żywieniowe są słuszne
- Sb 11:23 Sizeer i Ochnik najemcami Galerii Victoria
- Sb 09:21 Magda Gessler ma własną linię przetworów owocowo-warzywnych
- Sb 09:15 Prezes firmy iRobot: Naszą przyszłością jest przyjaźń z robotami
- Sb 09:02 Auchan Supermarket ruszył na warszawskiej Białołęce (galeria)
- Sb 08:46 22 kwietnia to kolejna niedziela z zakazem handlu
-
Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
-
#NieKupujKochaj - akcja pracowników Biedronki nabiera rozpędu
-
Biedronka idzie za ciosem i kontynuuje hitową promocję
-
Solidarność Tesco: Zarząd przedstawił propozycję podwyżek, nie zgadzamy się...
-
Analitycy spodziewają się dobrych wyników Tesco
-
Lidl odpowiada Biedronce "tanią sobotą"
- 1 Dyrektor HR Tesco: Pracownicy są entuzjastycznie nastawieni do zmian
- 2 Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
- 3 Piotr i Paweł optymalizuje sieć. Zamyka 4 placówki
- 4 LPP miała w I kw. 1,58 mld zł przychodów i 115 mln zł straty operacyjnej
- 5 Lidl wprowadza "ciche godziny"
- 6 Lidl w tydzień wydał na reklamę w telewizji ponad 11,7 mln zł