W Ruchu sprzedadzą tylko jeden rodzaj papierosów

Autor: Rzeczpospolita 4 września 2009 09:13

Ruch promuje produkty tylko jednej firmy. Na witrynach kiosków marki West i Dawidoff zastąpiły Pall Mall i L&M - donosi Rzeczpospolita. Zdaniem analityków i konkurentów spółka i tak borykająca się z problemami przez takie zmiany jeszcze bardziej straci.

Zgodnie z obowiązującą od lipca umową na witrynach 7,6 tys. kiosków Ruchu widać tylko marki Imperial Tobacco, a zupełnie zniknęły z niej inne popularne brandy. - Sami jesteśmy zaskoczeni decyzją, część klientów sądzi, że innych marek nie sprzedajemy, dlatego rezygnuje z zakupów i już widzimy spadek sprzedaży - mówi jeden ze sprzedawców.

Ruch nie informował o umowie w oddzielnym komunikacie, ale w sprawozdaniu zarządu z 31 sierpnia podał, że z powodu spadku sprzedaży papierosów i wysokich kosztów utrzymywania zapasów zdecydowano o ograniczeniu asortymentu oraz jego ekspozycji. Dotąd było to od 126 do 133 marek, za co spółka pobierała dodatkowe opłaty od producentów. Powierzchnię przeznaczoną dla papierosów na witrynach zmniejszono o połowę. Zniknęły jednak zupełnie wyroby zdecydowanego lidera, koncernu Philip Morris oraz innych, jak British American Tabacco czy Altadis.
Ruch spodziewa się, że szacowane przychody z tytułu umowy z Imperialem powinny zrównoważyć dochody uzyskiwane za ekspozycję towarów od innych producentów. Ma też dodatkowe miejsce na promocję innych towarów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,48

  • Śr

    3,36

  • Min

    1,82

» Produkty » Sklepy » Regiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11586

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane