Warto mieć więcej pieczywa przed okresem świątecznym
Nie tylko hipermarkety i centra handlowe przygotowują się specjalnie na okres świąt Bożego Narodzenia. Mniejsze sklepy również muszą pomyśleć, jak najlepiej wykorzystać ten znakomity dla całego handlu okres. - Zazwyczaj tuż po Święcie Zmarłych zaczyna się okres przedświątecznej gorączki. Staramy się przygotowac do niego wcześniej tak, aby nie zostać w tyle w stosunku do konkurencji - mówi właściciel sklepu samoobsługowego w centrum Warszawy.
Oprócz słodyczy kluczowymi kategoriami są alkohole, przede wszystkim mocne - kupowane jako prezent oraz napoje bezalkoholowe. W ofercie warto też mieć ozdoby choinkowe oraz zestawy kosmetyków często kupowane jako prezent. Większe sklepy mogą nawet pozwolić sobie na umieszczenie w ofercie sztucznych choinek. - Ponadto przed samymi świętami warto zamówić większą ilość pieczywa, gdyż klienci robią sobie zapas na dwa dni - radzi handlowiec.

Skomentuj (Brak komentarzy - Bądź pierwszy!)
WYBRANE DLA CIEBIE
- 15:37 McDonald's z usługą dowozu we Wrocławiu
- 15:03 Sieć Putka: Konsumenci traktują kanapki jako produkt typowo śniadaniowy
- 14:57 Założyciel Stokrotki inwestuje w FinTech
- 14:54 Carrefour podpisał kontrakty farmerskie z dostawcami warzyw i owoców
- 14:53 Płyty gazowe IKEA mogą emitować czad. Koncern rusza z akcją naprawczą
- 14:44 57 proc. osób kupuje produkty po otrzymaniu promocyjnego maila
- 14:43 PMR: Najpopularniejsi dostawcy dla małych sklepów to Eurocash, MPT, Specjał i...
- 14:09 LPP chce wypłacić 40 zł dywidendy na akcję
-
Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
-
Starbucks: Przyjdź po kawę ze swoim kubkiem
-
Biedronka idzie za ciosem i kontynuuje hitową promocję
-
Solidarność Tesco: Zarząd przedstawił propozycję podwyżek, nie zgadzamy się...
-
Lidl odpowiada Biedronce "tanią sobotą"
-
Na niehandlowych niedzielach mogą skorzystać takie sieci jak: Biedronka,...
- 1 Dyrektor HR Tesco: Pracownicy są entuzjastycznie nastawieni do zmian
- 2 Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
- 3 Media Expert wchodzi do Rybnika
- 4 Piotr i Paweł optymalizuje sieć. Zamyka 4 placówki
- 5 Analitycy spodziewają się dwucyfrowych wzrostów sprzedaży LPP i CCC
- 6 LPP miała w I kw. 1,58 mld zł przychodów i 115 mln zł straty operacyjnej