PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Wawel w sklepach tradycyjnych stawia na przypółkowe materiały POS

Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl 5 listopada 2009 13:37

Badania rynkowe wskazują, że 70 proc. klientów w Polsce nie planuje zakupu słodyczy, lecz nabywa je pod wpływem impulsu. Dlatego działania w punktach sprzedaży nabierają coraz większego znaczenia - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Katarzyna Kierach, kierownik ds. komunikacji Wawel SA.

- W handlu tradycyjnym do najczęstszych działań należą działania ekspozycyjne, czyli np. drugie miejsca, oraz przypółkowe materiały POS a także promocje cenowe - tłumaczy Katarzyna Kierach. - Natomiast w handlu nowoczesnym dochodzą jeszcze oferty typu multipacks lub on-pack. Oczywiście tu również istotne są promocje cenowe - wyjaśnia.
Aczkolwiek standardowe działania przypółkowe coraz słabiej oddziałują na konsumentów. Producenci szukają nowych form dotarcia. Wawel zrealizował kilka projektów z użyciem niestandardowych narzędzi w miejscu sprzedaży. Kierownik ds. komunikacji firmy uważa, że takie nietypowe formy przekazu mają przed sobą duże perspektywy.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11474

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 533212

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane