Wawel w sklepach tradycyjnych stawia na przypółkowe materiały POS

Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl 5 listopada 2009 13:37

Badania rynkowe wskazują, że 70 proc. klientów w Polsce nie planuje zakupu słodyczy, lecz nabywa je pod wpływem impulsu. Dlatego działania w punktach sprzedaży nabierają coraz większego znaczenia - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Katarzyna Kierach, kierownik ds. komunikacji Wawel SA.

- W handlu tradycyjnym do najczęstszych działań należą działania ekspozycyjne, czyli np. drugie miejsca, oraz przypółkowe materiały POS a także promocje cenowe - tłumaczy Katarzyna Kierach. - Natomiast w handlu nowoczesnym dochodzą jeszcze oferty typu multipacks lub on-pack. Oczywiście tu również istotne są promocje cenowe - wyjaśnia.
Aczkolwiek standardowe działania przypółkowe coraz słabiej oddziałują na konsumentów. Producenci szukają nowych form dotarcia. Wawel zrealizował kilka projektów z użyciem niestandardowych narzędzi w miejscu sprzedaży. Kierownik ds. komunikacji firmy uważa, że takie nietypowe formy przekazu mają przed sobą duże perspektywy.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    17,99

  • Śr

    15,17

  • Min

    10,90

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 5082

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 694644

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane